Способи вирішення спорів з постачальником природного газу
Спори між Споживачем і постачальником природного газу вирішуються шляхом досудового врегулювання у прозорий, справедливий та швидкий спосіб. Для цього в Товаристві створено інформаційно-консультаційний центр (далі ІКЦ), котрий розглядає звернення, спори та скарги споживачів у термін, встановлений чинним законодавством.
Для розгляду конфліктних питань проводиться засідання комісії ІКЦ до складу якої входить представники сектору Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у Херсонській області та міжрегіонального управління Держенергонагляду в Херсонській області. На засідання запрошуються також споживачі природного газу. Рішення комісії повідомляється заявнику у встановлений термін.
У разі недосягнення між Споживачем та Постачальником природного газу згоди, спірні питання вирішуються у порядку, встановленим чинним законодавством, в тому числі в судовому порядку.
Відповідальною особою з розв'язання спорів з Постачальником у ТОВ “Херсонська обласна ЕК” є начальник Інформаційно-консультаційного центру — Васильєва Наталя Іванівна, тел. (0552) 31-63-36, e-mail: info@khoek.ks.ua . Режим роботи з понеділка по четвер з 08:30 до 16: 30, режим роботи у п'ятницю з 08:30 до 15:30, обідня перерва з 12:33 до 13:21 год. Юридична адреса — 73000, м. Херсон, вул. Перекопська, 178.
Для отримання додаткової інформації, консультацій, роз'яснень створений також кол-центр з багатоканальним номером телефона (0552) 316-333.