З травня 2022 року ТОВ «Херсонська обласна ЕК» припинив діяльність з постачання природного газу по Херсонській області

 

Способи вирішення спорів з постачальником природного газу

Спори між Споживачем і постачальником природного газу вирішуються шляхом досудового врегулювання у прозорий, справедливий та швидкий спосіб. Для цього в Товаристві створено інформаційно-консультаційний центр (далі ІКЦ), котрий розглядає звернення, спори та скарги споживачів у термін, встановлений чинним законодавством.

Для розгляду конфліктних питань проводиться засідання комісії ІКЦ до складу якої входить представники сектору Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у Херсонській області та міжрегіонального управління Держенергонагляду в Херсонській області. На засідання запрошуються також споживачі природного газу. Рішення комісії повідомляється заявнику у встановлений термін.

У разі недосягнення між Споживачем та Постачальником природного газу згоди, спірні питання вирішуються у порядку, встановленим чинним законодавством, в тому числі в судовому порядку.

Відповідальною особою з розв'язання спорів з Постачальником у ТОВ “Херсонська обласна ЕК” є начальник Інформаційно-консультаційного центру — Мітюк Світлана Миколаївна, тел. (066) 580-08-74, e-mail: info@khoek.ks.ua . Режим роботи з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 15:00, обідня перерва з 12:33 до 13:21 год. Юридична адреса — 73000, м. Херсон, вул. Перекопська, 178.

Для отримання додаткової інформації, консультацій, роз'яснень створений також кол-центр за номерами телефона 
+38 (063)271-69-87,
+38 (095)285-24-91,
+38 (067)649-76-54.

Особистий

кабінет

Показники