Довідкова інформація для споживачів електричної енергії



  ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» нагадує Вам порядок оплати за спожиту електричну енергію згідно  чинного законодавства:

  • До 4 числа кожного місяця необхідно надавити покази лічильника оператору систем розподілу (АТ «Херсонобленерго» та АТ «Укрзалізниця») в особистому кабінеті на сайті www.ksoe.com.ua, за телефонами 31-63-16, або 48-06-20 (працює цілодобово), SMS-повідомлення на номер 050-49-0000-4, надіслати на електронну адресу pokaz@co.ksoe.com.ua, в мобільних додатках Телеграм та Вайбер.
  • У разі неподання таких даних у встановлений термін, обсяг споживання електричної енергії в цей розрахунковий період визначається шляхом розрахунку середнього обсягу споживання за даними двох останніх фактично послідовно знятих контролером показів розрахункового лічильника, який може бути більше фактичного обсягу і внаслідок чого може виникнути борг.
  • Згідно отриманих від оператора систем розподілу обсягів, ТОВ «ХОЕК» формує рахунки на оплату за спожиту електроенергію, які можна дізнатися після 7-го числа місяця наступного за розрахунковим на сайті постачальника www.khoek.ks.ua або за телефоном 31-63-33.
  • Оплата за спожиту електроенергію проводиться протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. За несвоєчасну оплату споживач сплачує пеню.
  • У разі наявності заборгованості за спожиту електричну енергію постачальник сповіщає споживача: інформує СМС – повідомленням, вручає особисто або надсилає поштою на його адресу попередження про відключення.
  • У разі виникнення у споживача заборгованості за спожиту електроенергію, або отримання Попередження про відключення від електроживлення необхідно терміново сплатити борг або укласти договір реструктуризації заборгованості. Якщо споживач усуне порушення (тобто сплатить борг і підтвердить це постачальнику документально до дати відключення) постачання електричної енергії не припиняється.
  • Наголошуємо, кошти мають надійти на рахунок ТОВ «Херсонська обласна ЕК» до дати відключення, враховуючи роботу банківської системи від трьох до п’яти робочих днів. Або ж споживач може особисто пред’явити платіжний документ у відділеннях центрів з обслуговування споживачів. Звертаємо увагу, що коли до споживача вже виїхала бригада по відключенню, пред’явлення споживачем платіжного документу не є підставою для скасування заходів з відключення.
  • Якщо Ви не згодні з обсягами споживання, необхідно звернутись до АТ «Херсонобленерго» (м.Херсон, вул.Пестеля,5) або до районних РЕМ із заявою щодо коригування показів лічильника.
  • Відновлення електроживлення електроустановки здійснюється протягом 3-х робочих днів у містах і 5-ти робочих днів у сільській місцевості, після повної оплати боргу і оплати витрат оператора систем на здійснення робіт з припинення та відновлення електроживлення електроустановки, які покриваються за рахунок ініціатора цих робіт і відшкодовуються споживачем.
  • В залежності від типу відключення, технологічного обладнання, яке залучається, вартість цих робіт сягає від 260 до 900 грн.
  • ВАЖЛИВА інформація пільговим категоріям споживачів!  З 1 жовтня 2019 року, з введенням процесу монетизації пільг, ТОВ «ХОЕК» проводить нарахування оплати за спожиту електроенергії в повному обсязі. За отриманням інформації про будь-які питання, пов’язані з нарахуванням пільги, необхідно звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.
  • Для уникнення будь-яких неприємностей, пов’язаних із споживання та оплатою за спожиту електроенергію, рекомендуємо Вам дотримуватись вимог чинного законодавства.

З повагою, Дирекція ТОВ «Херсонська обласна ЕК»

Особистий

кабінет

Показники