ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» поспішає повідомити споживачам електричної енергії гарну новину.
Відтепер херсонці мають можливість по телефону дізнатися про стан свого особистого рахунку та його баланс.
Для зручності та економії часу абонентів Товариством створено функціонал, який працює в автоматичному режимі.
Новою послугою споживачі можуть скористатися у будь-яку пору доби. Щоб прослухати інформацію про поточний баланс, споживачу необхідно лише знати свій номер особового рахунку, який починається на 37 або 47 та зателефонувати на номер кол-центру (0552) 316-333.
За голосовими підказками автовідповідача необхідно клавішами телефону підтвердити бажання прослухати інформацію у тоновому режимі і натиснути цифру «1». Далі після звукового сигналу потрібно ввести номер особового рахунку, після чого буде озвучено інформацію про стан рахунку споживача.
«На телефон кол-центру Товариства щодня надходять численні звернення споживачів електричної енергії, мешканців Херсонської області. Досить суттєва частка тих, хто хоче отримати лише кількасекундну консультацію - дізнатися свій баланс по особистому рахунку, але для цього змушений чекати «на лінії». За допомогою нового сервісу громадяни можуть дізнатись про стан рахунку у будь-який день та будь-яку пору доби, не витрачаючи на це зайвого часу»,- розповіла директор ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» Світлана Макаренко.
Додатково нагадаємо, крім того, усі користувачі електричної енергії, абоненти ТОВ «ХОЕК» мають можливість дізнатись свій баланс через мережу інтернет на офіційному сайті Товариства за допомогою особистого кабінету, який відкриває споживачу повний доступ до стану його рахунку. На сайті можна стежити за здійсненням нарахувань, оперативно завантажувати та оплатити рахунок.