Карантин продовжено. А ми продовжуємо працювати для Вас дистанційно.
З метою оперативного, доступного та якісного обслуговування споживачів електричної енергії у «ХОЕК» працює інформаційно-консультаційний центр та кол-центр.
Фахівці ІКЦ консультують за номером телефону 0552-316-336, а також відповідають на звернення надіслані на електронну адресу info@khoek.ks.ua.
Оператори кол-центру працюють за телефоном – 0552-316-333.
Споживачі електричної енергії можуть отримати фахову відповідь чи роз’яснення з питань електропостачання, зокрема, щодо :
Графік роботи на період карантину:
Інформаційно-консультаційного центру:
Понеділок-четвер: з 07:30 до 16:30
П’ятниця: з 07:30 до 15:30
тел.: +38(0552) 31 63 36
Кол-центру
Понеділок-четвер з 7.30 до 20.30,
П’ятниця: з 7.30 до 19.30,
Субота - Неділя з 8.00 до 17.00
Всі звернення знаходяться під постійним контролем.
Вирішуйте усі питання в телефонному режимі або онлайн. Залишайтесь вдома. Бережіть своє здоров’я.