ХОЕК – консультуємо дистанційно



Карантин продовжено. А ми продовжуємо працювати для Вас дистанційно.

З метою оперативного, доступного та якісного обслуговування споживачів електричної енергії у «ХОЕК» працює інформаційно-консультаційний центр та кол-центр.

Фахівці ІКЦ консультують за номером телефону 0552-316-336, а також відповідають на звернення надіслані на електронну адресу info@khoek.ks.ua.

Оператори кол-центру працюють за телефоном – 0552-316-333.

Споживачі електричної енергії можуть отримати фахову відповідь чи роз’яснення з питань електропостачання, зокрема, щодо :

  1. діючих тарифів на електроенергію;
  2. нарахувань за використану електричну енергію;
  3. порядок укладання, зміни та розірвання договору;
  4. порядок надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію;
  5. порядок проведення розрахунків за використану електричну енергію;
  6. порядок відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків;
  7. порядок зміни постачальника;
  8. розв'язання спірних питань, які виникають між ТОВ «ХОЕК» та заявниками
  9. інша довідкова інформація, пов'язана з постачанням електричної енергії.

Графік роботи на період карантину:

Інформаційно-консультаційного центру:

Понеділок-четвер: з 07:30 до 16:30

П’ятниця: з 07:30 до 15:30

тел.: +38(0552) 31 63 36

Кол-центру

Понеділок-четвер з 7.30 до 20.30,

П’ятниця: з 7.30 до 19.30,

Субота - Неділя з 8.00 до 17.00

Всі звернення знаходяться під постійним контролем.

Вирішуйте усі питання в телефонному режимі або онлайн. Залишайтесь вдома. Бережіть своє здоров’я.

Особистий

кабінет

Показники