Звідки в мене борг за світло? Як тепер бути? – такі питання подекуди надходять від споживачів електричної енергії.
Причини таких запитів можуть бути різні, проте основна – відсутність у оператора системи розподілу даних про обсяги споживання електричної енергії за розрахунковий період.
У разі відсутності фактичних показів електролічильників за розрахунковий період (неподання споживачем, неможливості отримання даних контролером) нарахування проводиться по середньодобовому споживанню.
Щоб уникнути розбіжностей та непорозумінь рекомендуємо щомісячно виконувати прості кроки:
Якщо показники передані вчасно та правильно, нарахована сума до сплати буде коректна.
Нагадаємо, онлайн-сервіс «Особистий кабінет» - зручний спосіб слідкувати за нарахуваннями, розраховуватись за електроенергію та контролювати стан особового рахунку.
В індивідуальному порядку абоненти можуть звернутатися до найближчого Центру обслуговування споживачів територіальних відділень ТОВ «ХОЕК».