Прості поради споживачам електричної енергії




Звідки в мене борг за світло? Як тепер бути? – такі питання подекуди надходять від споживачів електричної енергії.

Причини таких запитів можуть бути різні, проте основна – відсутність у оператора системи розподілу даних про обсяги споживання електричної енергії за розрахунковий період.

У разі відсутності фактичних показів електролічильників за розрахунковий період (неподання споживачем, неможливості отримання даних контролером) нарахування проводиться по середньодобовому споживанню.

Щоб уникнути розбіжностей та непорозумінь рекомендуємо щомісячно виконувати прості кроки:

  1. Кожного останнього дня місяця фіксувати покази електролічильника.
  2. З 1 по 4 число місяця ОБОВЯЗКОВО передати покази будь-яким зручним способом.
  3. Після 7 числа місяця в онлайн-сервісі «Особистий кабінет» на сайті ТОВ «ХОЕК» завантажити, ознайомитися та сплати рахунок за використану електричну енергію.

Якщо показники передані вчасно та правильно, нарахована сума до сплати буде коректна.

Нагадаємо, онлайн-сервіс «Особистий кабінет» - зручний спосіб слідкувати за нарахуваннями, розраховуватись за електроенергію та контролювати стан особового рахунку.

В індивідуальному порядку абоненти можуть звернутатися до найближчого Центру обслуговування споживачів територіальних відділень ТОВ «ХОЕК».

Особистий

кабінет

Показники