Під час дії карантину ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» та територіальні відділення працюватимуть в особливому режимі. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».
Прийом громадян в Центрах обслуговування споживачів тимчасово обмежується.
ОДЕРЖУВАТИ ПОСЛУГИ В ЦЕЙ ПЕРІОД МОЖНА ДИСТАНЦІЙНО, ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН-ПОСЛУГ, ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙ І ТЕХНОЛОГІЙ.
З усіх питань споживачі електричної енергії зможуть отримати консультацію у фахівців кол-центру за телефоном 0552-316-333. Баланс особового рахунку можна дізнатися а автоматичному режимі натиснувши цифру 1.
Електронне звернення надсилайте на адресу info@khoek.ks.ua
На офіційному сайті ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» https://www.khoek.ks.ua/ створено сервіси для зручного та легкого онлайн - спілкування.
Укладання договорів - https://www.khoek.ks.ua/site/new_contract
В «Особистому кабінеті» https://www.khoek.ks.ua/cabinet/loginpersonal є можливість замовити ОНЛАЙН ПОСЛУГУ або надіслати ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ.
Онлайн-оплату можливо здійснити з головної сторінки сайту https://www.khoek.ks.ua/
ТОВ «ХОЕК» радить споживачам дотримуватися карантинних заходів безпеки та зберігати спокій!