Робота ТОВ «ХОЕК» під час карантину



Під час дії карантину ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» та територіальні відділення працюватимуть в особливому режимі. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».

Прийом громадян в Центрах обслуговування споживачів тимчасово обмежується.

ОДЕРЖУВАТИ ПОСЛУГИ В ЦЕЙ ПЕРІОД МОЖНА ДИСТАНЦІЙНО, ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН-ПОСЛУГ,  ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ КОМУНІКАЦІЙ І ТЕХНОЛОГІЙ.

З усіх питань споживачі електричної енергії зможуть отримати консультацію у фахівців кол-центру за телефоном 0552-316-333. Баланс особового рахунку можна дізнатися а автоматичному режимі натиснувши цифру 1. 

Електронне звернення надсилайте на адресу info@khoek.ks.ua

На офіційному сайті ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» https://www.khoek.ks.ua/ створено сервіси для зручного та легкого онлайн - спілкування.

Укладання договорів - https://www.khoek.ks.ua/site/new_contract

В «Особистому кабінеті» https://www.khoek.ks.ua/cabinet/loginpersonal є можливість замовити ОНЛАЙН ПОСЛУГУ або надіслати ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ.

Онлайн-оплату можливо здійснити з головної сторінки сайту https://www.khoek.ks.ua/

ТОВ «ХОЕК» радить споживачам дотримуватися карантинних заходів безпеки та зберігати спокій!