Що потрібно знати побутовому споживачу електричної енергії



ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» наполегливо радить споживачам електричної енергії вчасно та в повному об’ємі сплачувати за використану електроенергію.

Кілька простих порад від ТОВ «Херсонська обласна ЕК»:

  • Для уникнення відключення від енергопостачання сплачувати за електроенергію необхідно щомісячно.

  • Розрахунок за використану електричну енергію в повному обсязі необхідно здійснювати не пізніше 20 числа місяця наступного за розрахунковим.

  • Яка сума до сплати за електроенергію? Який баланс особового рахунку? Коли здійснено останній платіж? – щоб дізнатися цю інформацію не обов’язково приходити до Центру обслуговування споживачів. Контролювати баланс по особового рахунку можна в особистому кабінеті на офіційному сайті ТОВ «ХОЕК» www.khoek.ks.ua  або отримати інформацію в автоматичному режимі за телефоном кол-центру 316-333.

  • При розрахунках за електроенергію варто мати на увазі, що кошти надходять до ТОВ «ХОЕК» від трьох до п’яти робочих днів, в залежності від того, як були здійснені платежі. Вихідні та святкові дні не враховуються.

  • У разі наявності заборгованості за спожиту електричну енергію постачальник сповіщає споживача: інформує СМС – повідомленням, вручає особисто або надсилає поштою на його адресу попередження про відключення.

  • Для уникнення відключення споживач має сплатити борг. Якщо споживач не реагує на попередження, його вносять до реєстру боржників та передають оператору системи розподілу (АТ«Херсонобленерго», АТ «Укрзалізниця») для припинення електропостачання вказаному абоненту. В свою чергу оператор системи розподілу повторно попереджає споживача про припинення електропостачання.

  • Якщо споживач усуне порушення (тобто сплатить борг і підтвердить це постачальнику документально до дати відключення) постачання електричної енергії не припиняється. Наголошуємо, кошти мають надійти на рахунок ТОВ «Херсонська обласна ЕК» до дати відключення, враховуючи роботу банківської системи від трьох до п’яти робочих днів. Або ж споживач може особисто пред’явити платіжний документ у відділеннях центрів з обслуговування споживачів. Звертаємо увагу, що коли до споживача вже виїхала бригада по відключенню, пред’явлення споживачем платіжного документу не є підставою для скасування заходів з відключення.

  • Щоб ввімкнути світло після відключення, споживач, згідно з п. 7.12 Правил роздрібного ринку електроенергії, зобов’язаний сплатити не лише заборгованість, а й вартість робіт з припинення та відновлення електропостачання.

  • В залежності від типу відключення, технологічного обладнання, яке залучається, вартість цих робіт сягає від 260 до 900 грн.

  • Щоб не мати непередбачених фінансових затрат та не бути відключеним від електропостачання, відповідально споживайте електричну енергію, вчасно сплачуйте та контролюйте стан особового рахунку в особистому кабінеті на сайті ТОВ «Херсонська обласна ЕК».

ТОВ «Херсонська обласна ЕК» дякує споживачам, які сумлінно розраховуються за використану електроенергію і закликає усіх споживачів вчасно та в повному обсязі сплачувати за спожиту електроенергію!

Особистий

кабінет

Показники