Сплачуйте за електроенергію вчасно та безпечно



 

ТОВ «ХОЕК» звертається до споживачів електричної енергії з прохання вчасно та в повному об’ємі сплачувати за спожиту електричну енергію. Адже гарантія безперебійного електропостачання – це систематичні розрахунки за використану електроенергію.

В умовах карантину подбайте про літніх батьків та сусідів, проявіть піклування та допоможіть їм здійснити оплату.

ЦЕ МОЖНА ЗРОБИТИ ЗРУЧНО І БЕЗПЕЧНО ЧЕРЕЗ ОНЛАЙН-СЕРВІСИ В РЕЖИМІ 24/7 на сайті ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» https://www.khoek.ks.ua/ в «Кабінеті споживача» https://www.khoek.ks.ua/cabinet/loginpersonal та в «Онлайн-оплаті».

НАГАДУЄМО, під час карантину ТОВ «ХОЕК» працює дистанційно, консультацію фахівців Центру обслуговування споживачів можна отримати за телефоном 0552-316-333, замовити Онлайн–послуги та надіслати Електронне звернення можна через «Кабінет споживача» на сайті ТОВ «ХОЕК» https://www.khoek.ks.ua/cabinet/loginpersonal.

Залишайтесь вдома, бережіть себе та близьких

Особистий

кабінет

Показники