Шановні споживачі!
Адміністрація ТОВ «ХОЕК» і АТ «Херсонобленерго» з розумінням ставляться до кожного споживача та звертаються до Вас з проханням вчасно та в повному обсязі розрахуватися за спожиту електричну енергію.
В непростій ситуації для всієї країні ми в свою чергу робимо все можливе для стабільної та безперебійної роботи системи електропостачання області.
Навіть у період карантину енергетики продовжують працювати в штатному режимі, ліквідовують аварійні ситуації та повною мірою виконують ремонтні роботи, щоб у Ваших домівках зажди було світло.
Відповідно до нововведень, під час карантину не застосовуватимуться штрафні санкції за несвоєчасну плату за житлово-комунальні послуги, але це не є приводом не платити за спожиту електроенергію.
Аби зберегти безперебійне енергопостачання, потрібні Ваша підтримка, небайдужість і своєчасність в оплаті послуг. Відсутність вчасних розрахунків за спожиті кіловати приведе, зокрема, до перебоїв у енергопостачанні та енергетичного колапсу в цілому.
Тому ми закликаємо не зволікати, а заплатити за спожиту електроенергію. Просимо Вас також допомогти тим, у кого виникнуть з цим проблеми - літнім батькам, сусідам-пенсіонерам чи людям, які не вміють користуватися сучасними дистанційними сервісами. !!! Сервіс ОНЛАЙН-ОПЛАТИ знаходиться на головній сторінці сайту ТОВ «ХОЕК» https://www.khoek.ks.ua/.
Сучасне життя не можливе без електроенергії, а вчасні розрахунки - це гарантія надійного та стабільного електропостачання домівок та офісів.
ТОВ «ХОЕК» та АТ «Херсонобленерго» щиро вдячні за розуміння і покладаються на свідомість споживачів електричної енергії.