Важливі відповіді на запитання споживачів від ТОВ «ХОЕК»



Шановні споживачі! В зв’язку з інформацією про відкриття справи про банкрутство ТОВ «ХОЕК» виникає ряд питань, на які надаємо наступні роз’яснення.
 

Чи продовжує діяльність компанія?
ТОВ «ХОЕК» продовжує свою діяльність у межах законодавства України. Ми продовжуємо закуповувати та постачати електроенергію для потреб споживачів Херсонщини, обслуговувати споживачів (доставка рахунків, проведення звірок, укладання договорів, інформування щодо тарифів, розрахунків, споживання тощо) та приймати платежі за використану електроенергію.

 
Чи можна не платити за спожиту електроенергію – бо розпочата справа про  банкрутство ТОВ «ХОЕК»? 
Ні. Однозначно – сплачувати за світло потрібно щомісяця! Кошти які ХОЕК  отримує від споживачів  першочергово спрямовуються операторам систем розподілу та передачі та виробникам електричної енергії (АТ «Херсонобленерго», НЕК «Укренерго», НАЕК «Енергоатом») на ремонт та обслуговування електричних мереж, обладнання  (придбання палива, дротів, опор, трансформаторів, формування аварійного запасу) що вкрай важливо в осінньо-зимовий період в складних умовах війни.

Чи є діючими реквізити ХОЕК на які здійснюються платежі? 
Всі розрахункові рахунки ХОЕК залишаються діючими та є незмінними.  Особові рахунки споживачів, їх особисті кабінети, договори – все це діє!

Чи не залишаться жителі Херсонської області  без електропостачання, в разі визнання банкрутом ТОВ «ХОЕК»?
Ні. В жодному разі жителі Херсонщини не залишаться без електропостачання. У разі прийняття судом рішення про визнання ТОВ «ХОЕК» банкрутом, електропостачання споживачів області не припиниться, держава передасть функцію постачальника універсальних послуг іншому постачальнику в порядку, передбаченому законодавством України. Ми проінформуємо наших  споживачів та партнерів про результати розгляду справи шляхом розсилки інформації на e-mail та розміщенням на інформаційних ресурсах Товариства.


Якщо у Вас є запитання – Ви завжди можете звернутися до нашого кол-центру за номерами телефонів: +38 (063) 271 69 87, +38 (095) 285 24 91, +38 (067) 649 76 54.

Або до центрів з обслуговування споживачів, які працюють у Херсоні, Високопіллі, Нововоронцовці, Великій Олександрівці. 
Слідкуйте за нашими новинами на офіційному сайті ХОЕК  на сторінці Фейсбук та в Телеграм-каналі.  

Особистий

кабінет

Показники