Важлива новина для тих, хто має заборгованість за спожиту електричну енергію



                     Шановні споживачі електричної енергії, якщо Ви маєте не сплачені рахунки за спожиту електричну енергію, необхідно терміново погасити заборгованість! 

         Згідно законодавства на період карантину не здійснюється нарахування пені та не припиняється електропостачання боржникам. Проте за споживачами залишається обов’язок вчасно проводити оплату за використану електричну енергію. Але є споживачі, які з початку введення карантину не сплачують за спожиту електричну енергію, накопичуючи борги.

      ТОВ “Херсонська обласна ЕК” закуповує електроенергію для потреб всієї області з оплатою наперед і значне зростання боргів впливає на фінансову стабільність підприємства та ставить під загрозу надійне та безперебійне  постачання електроенергії.

         Значний обсяг накопичених споживачами боргів позбавляє постачальника можливості здійснити їх реструктуризацію та неминуче призведе до відключення електропостачання до об’єктів боржників.

         Відповідно до Правил роздрібного ринку електроенергії підключення проводиться після повної оплати споживачем боргу і витрат за відключення/підключення електроустановки, (вартість такої послуги сягає до 970 грн.), що призведе до додаткових фінансових витрат споживачів.

         Поряд з тим, Товариство змушено звертатися до суду щодо стягнення боргів. У такому випадку на споживача додатково покладається відповідальність по сплаті судового збору (в сумі 210-1200 грн).

         Згідно Правил роздрібного ринку електричної енергії у разі відсутності оплати від споживача за спожиту електроенергію понад двох календарних місяців Товариство має право розірвати договір на постачання електроенергії (попередивши споживача) і передати боржника постачальнику “останньої надії”, з яким розрахунок буде здійснюватись за ціною 3, 63 грн. за 1 кВт*год.

         Для уникнення негативних ситуацій необхідно сплачувати за електричну енергію не пізніше 20 числа кожного місяця (за попередній).

         Для зручності споживачів на офіційному сайті ТОВ “Херсонська обласна ЕК” www.khoek.ks.ua працює сервіс онлайн-послуг: проведення платежів, укладання договорів, зміна тарифу, отримання актів-звірки, відомостей нарахування та оплати, передача документів для проведення перерахунку, проведення повторного підключення.

Телефон колл-центру для довідок (0552) 316-333.

Особистий

кабінет

Показники