ВАЖЛИВО: з приводу розсилки смс-повідомлень споживачам електричної енергії



Розсилка інформативних повідомлень на телефони абонентів ТОВ «ХОЕК» викликало у споживачів низку питань.

З цього приводу ТОВ «ХОЕК» повідомляє наступне:

Окремі споживачі електричної електроенергії на номери телефонів, які зареєстровані у електронній базі Товариства, проінформовані про стан особистих рахунків та про наявну заборгованість.

Що робити в даній ситуації?

Перш за все зберігати спокій та перевірити свої розрахунки за вже використану електричну енергію. Для цього зовсім не обов’язково терміново приходити в Центр обслуговування споживачів.

Перевірити та контролювати свої розрахунки можна в особистому кабінеті на сайті «ХОЕК», дізнатися баланс по особовому рахунку можна в автоматичному режимі за телефоном 0552-316-333 (в тоновому режимі натиснути кнопку 1, та ввести особовий рахунок).  Якщо у Вас виникла заборгованість перед енергопостачальником, її необхідно терміново сплатити, на даний час передбачені законодавством терміни вже вийшли.

Окремо наголошуємо, рахунок на сплату вартості електричної енергії формується на підставі даних про показники лічильника й обсяги споживання, які передає АТ «Херсонобленерго». Тож, щоб уникнути непорозумінь передавайте покази з 1 по 4 число місяця та після 7 числа отримайте рахунок на сайті ТОВ «ХОЕК». Розрахуватися за використану електроенергію необхідно не пізніше 20 числа наступного місяця.

Сплачуйте вчасно за електроенергію.  

Особистий

кабінет

Показники