Ви запитували – Ми відповідаємо



Як уникнути зайвих нарахувань? Чому дані в особистому кабінеті не збігаються з поданими показниками електролічильника?
Вчасна передача показників – це запорука коректно виставленого рахунку за електричну енергію! Щоб уникнути непорозумінь з нарахуваннями, варто щомісяця зчитувати фактичні покази з лічильників та передавати їх оператору системи розподілу. Актуальними є показники у два останні дні кожного місяця та три дні наступного за ним місяця. В іншому випадку нарахування здійснюються розрахунковим шляхом. Тому, дані в особистому кабінеті (платіжці) можуть відрізнятися від реального споживання! 
ТОВ «ХОЕК» наголошує, що це стосується як побутових, так і юридичних споживачів.
Однак, юридичні споживачі, мають викликати інспектора АТ «Херсонобленерго» для зняття контрольних показників.
Для уточнення інформації по показниках, споживачі завжди можуть звернутися до фахівців кол-центру за номерами: +38 (067) 6497654; +38 (095) 2852491; +38 (063) 2716987.
 

Накопичений борг за спожиту електроенергію. Що робити?
Всі споживачі, як юридичні, так і побутові, мають можливість звернутися до ТОВ «ХОЕК», і подати заяву на реструктуризацію боргу. Споживач та товариство укладають договір, в якому зазначений графік погашення заборгованості. Пам’ятайте, - сплатити борг необхідно. ТОВ «ХОЕК» пропонує Вам зробити це на сприйнятних умовах.
 

У вас зруйновано будинок, і разом з ним пошкоджено лічильник електроенергії, а рахунки продовжують накопичуватися і борг зростає?
Щоб уникнути зайвих нарахувань споживачам необхідно подавати заявку на відсутність електроенергії в кол-центр АТ «Херсонобленерго»: (0552) 480620, (0552) 480606. Якщо майно (будівля) повністю зруйноване, то споживач має письмово звернутись до оператора системи або до Держенергонагляду.
Стосовно документів (договорів, рахунків), то спеціалісти ТОВ «ХОЕК» наразі працюють на деокупованих територіях. Зокрема, в таких населених пунктах: 
Велика Олександрівка (пров. Підстанційний, 2а, тел. +38(068)109 37 23), 
Нововоронцовка (вул. Степова, 98, тел. +38(096) 278 83 03), 
Високопілля (вул. Гагаріна, 19, тел. +38096 792 61 73).
Мешканці Бериславського району можуть звертатися за телефоном +38(095) 285 24 90.
Найближчим часом плануємо відкрити Центр Обслуговування споживачів у Херсоні.
У всіх зазначених населених пунктах фахівці ТОВ «ХОЕК» проводять звірку рахунків, відповідають на питання споживачів, контролери записують показники електролічильників. 
Якщо у Вас наразі немає можливості та доступу до особистого кабінету, щоб внести показники, перевірити борг - зателефонуйте до кол-центру «ХОЕК» +380 67 649 7654.
 

Під час окупації в квартирі (будинку) проживали військові рф (невідомі особи). Як тепер правильно розрахуватися за спожиту електроенергію?
Зараз в нормативних документах відсутній механізм списання таких боргів. Тому поки що споживач може звернутися до суду, і в судовому порядку захистити свої права. 
 

Якщо у Вас залишилися запитання, звертайтесь до ТОВ «ХОЕК» будь-яким зручним для Вас способом:
- надсилайте листа на електронну адресу info@khoek.ks.ua;
- зверніться до фахівців нашого кол-центру за номерами: +38 (067) 6497654; +38 (095) 2852491; +38 (063) 2716987. Графік роботи кол-центру пн-пт, з 9 до 15 години.

Особистий

кабінет

Показники